2016. szeptember 3., szombat

A séta parkban--Vilhelem Margareta


  • Sétálva,parkban találkoztunk
    összefutva véletlen
    percek lüktetésében
    zártan egymás arcát figyeltük ,
    egy -egy pillanatot 
    a mozgásunkban,
    s mennyi titkot rejtettünk
    zavarunkban.

    Te mosolyogva néztél,
    nyáriasan kigombolt ingeddel
    bőrödön még a nyár illata 
    szinte túlvilágian 
    szelíden futott tekinteted
    egy pillanatra
    izzadt testem keresztútján
    ítélkezve felettem .

    S szemembe szikrázott a nap,
    hunyorítottam ,
    s mint aki semmivel nem törődik
    véletlennek véltem ,
    mégis ítélkeztem rólad
    kissé értelmetlenül figyelve
    magam előtt az utat
    majd téged ,s magamat ,
    lüktető vágyát véremnek .

    Ma tudom már vége a nyárnak
    csüggedt lélekkel
    érzem a határ átkát
    menekülő sorsom vészét
    szánk néma rebegését ,
    közöttünk már semmi nem maradt
    csak ugyanaz a vágy
    csillog nyugalommal arcunkon ,
    de agyunk okosabb 
    testünk vad viadalánál./W.B./

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése