2015. december 3., csütörtök

Csak én--------Vilhelem Margareta


  1. Csak én ismerem a régi kertet
    hol aranyban ugrált a nyár szíve
    álmaimban könnyű ébredésben 
    hiába kerestem fák között tested .


    Bach zenére ébredett emlékek
    keringtek felettem réveteg ,
    s a hajnali harmatok csöppje
    csókokként rebbent szívemben .

    Úgy vártam ,hogy repedjenek
    kökörcsin virágok színekben
    szirmaikat arcomon viselem
    de sírásom nem állítják meg .

    Csapdát állított az idő keze
    váltottam unalmas érzelmeket
    mi lesz ha megáll bennem a kéj
    s a párás fák között meglepnél ?

    S mi lesz ha majd jössz Világodból
    üresen összezárt ajkakkal ,
    némán hoznád vágyaim hevét
    lehet sírásom sem bírna szóra.


    Új Világ sütne fák között fényt
    átölelném kapott szerelmed titkát
    hideg harmatcseppek a néma éjben
    tüzesen forrnának szíved csendjében. [W.B.]

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése