2015. november 17., kedd

Már rég megéreztem------Vilhelem Margareta


  1. Megadtam magam ,
    a vágyam utáni sóvárgást
    átbillentettem más időkbe,
    az élet sokszögű szögletébe
    idő és hely miatt
    és vártam komikus daccal
    a futva iramodó léhaságot
    fedhetetlen célok felé
    és izzadt arccal dühöngtem
    hogy csak ennyire telt,
    szubtilisan éreztem 
    csak csiklandozó álom volt.

    Mert volt valamikor alázat
    beletörődő szánalom
    ellátva névvel, címmel,
    porosodó polcokon lapultan
    néha megleptem kezemmel,
    oly ártalmatlan volt,
    méltatlan életnek művészete
    majd áthajolt
    komoly mondanivalóval
    időzített szerénységgel
    hibátlan volt,
    és méltóságteljes pompával 
    belém hasított. [W.B.]

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése