2016. augusztus 31., szerda

Figyelj a pillanatra


  • Oly más voltál , talán páratlan
    útjaid fortyogtak keményen
    bűnöket facsartam belőled tisztán 
    lazuló erőmmel, szégyenbe estem .

    És szerény lélekkel követtelek,
    akartam érezni magam embernek
    de útjaink a hófehér méreg zászlója
    alatt, rongyosan felettünk lengedezett .

    És kérdem ma tőled biztos derűvel
    más voltodnak titkos kanyarjaiban
    sokszor lázadva keverted álmom,
    s pokolra csaltad  laza álmomat .

    Most amikor már földön túl járunk
    árulással vádollak szüntelen,
    kivel szép időkben csatázni vágytam
    ma kínálgatom némán kegyelmem .


    Beburkoltam magam tükör rámába
    könnyeimmel áztatom bösz haragom
    fehér karjaimat égre szabadítom ,
    s üdvözöllek forró kéjjel bolondul./W.B./

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése