2018. szeptember 4., kedd

Emlékemben ---Vilhelem Margareta [Apa emlekere]

Emlékemben Te vagy nekem
emlékemben nem hagylak el ,
emlékemben hatalmas vagy,
emlékemben valóság vagy .

Emlékemben csodás vagy
emlékemben szíved gazdag ,
emlékemben úgy szeretlek
hiányodban is még féltelek .

Emlékemben, csak enyém vagy,
emlékemben halk szavú vagy ,
emlékemben kedvesen simogatlak
emlékemben örök rózsa vagy .

Életednek hiányos éveiben 
szeretettel bírált egyre--egyre
emlékemben istenek helyett
Te vagy az én  drága Istenem.

Hatalmas vagy most is nékem
hatalmasságod az én éltem ,
tőled kaptam minden álmot
őled kaptam gyémánt virágot..

Nem féltél a szenvedéstől
bátran néztél vele szembe
nem féltél a szeretettől,
nem féltél a szerelemtől.

Bár az emlék,emlék marad,
Te az én álmom maradsz,
kis szívemben ott a helyed,
öröm emlék , ez vagy nekem [ W.B ] 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése