2016. január 31., vasárnap

A nevek világa


  • Bűvölten szakad ma rám a vágy
    magamba szívom télnek harmatát
    kacajjal hátra vetem kacéran fejem
    de sírásba torkollik búsan a szívem.

    Ma neveddel játszottam csacsin
    lapoztam könyveim illatos lapjait ,
    bús véremben téli harmat csöppje
    egymásba futnak titkokat betűzve

    és szemem álomra nyílik halványan,
    körülöttem már csak a hold pislákol
    neved az éjben betűk töredéke
    régi bűvöleted sóhajba mélyed .

    Szertelen vágyamban semmi sem elég
    csak a neved, ami külön egy büszkeség
    csalfán játszok neveddel a téli világban
    tépdesem játékkal a sok szóvirágban.

    Mert könnyeim kimosták a neved
    keresgélem a sok betük között
    forró agyamban csupa név rend
    elkápráztat engem,,álmodozva téged.

    Szelíd lelkemben csöppnyi áhítat
    minden betű egy új j nevet fakaszt
    te mit sem sejtve gyökeret hagysz
    a magam világából játékot faragsz .


    Karjaim szorosan ölelik tested
    betűzöm lassan, becsesen neved ,
    s mosolyogva nézem kíváncsiságod
    ahogy ,elfogadod , kedvesen játékom./W./B/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése