2016. május 29., vasárnap

Sok évek után


  • Arasznyi időmbe minden belefért
    utamat kerülgette a fakadó lét
    bokros ,vidéknek száraz avarjában
    lézengtem élve-holtan igazában .

    Vágyamban vállaimon cipeltem terhem
    mi semmibe hullott és idegen lett
    gondjaim keresztjén összekuszálva
    zavartan kerestem a hontalan utam.

    És keringek körbe élet küldetésemben
    utam keresem a céltalan menetben
    horzsolt tenyérrel homlokom simítom
    félelemmel forog vágytól gondolatom .

    Voltam múlt , jelen , s leszek holnap
    nemlét csendjében zavartan turkálom
    az örököt , miből egy van -a szánalom 
    de csak kóstolgatom létező bánatom .


    Mert kifogytam már tündéri tettekből
    magányomat sajnálattal szövögetem
    türelmetlenül kutatok az emlékekben
    illatozó estéknek bizalmas csendjében./W.B./

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése