2018. április 8., vasárnap

Egy éves születésnapomra---Vilhelem Margareta[unokám ]

Ma egy éve hogy megszülettem
nagyon pici voltam és tehetetlen
ha nem volt a "cici" közelemben
vadul ordítottam , még neveletlen.

A fejemben azért a gond forog
egyszerre több hangot is hallok,
talán Apám ,vagy Anyám hangja
lassan megszokom ,kiválogatom.

Csendet óhajtok amikor alszom
ilyenkor meg a légy sem mozog
megtanulták, hogy amikor sírok
mindenki kérdi vajon mi a bajom .

Ma egy évesen oly okos vagyok
fentről szemlélem már a Világot.
azért a" cici " még kedvenc italom
a húst sem vetem meg ,rászokom .

Mostanában járnak hozzám lányok
de oly kicsik mellettem , őket utálom ,
ha simogatnak vagy ölelgetnek, sírok
milyen buták ezek a picike leányok.

Egy evés lettem gyorsan haladok.
más országban is jártam ,tanulok
járni még nem tudok , csak mászok ,
a macskáimnak este leckét tartok.

Kinőtt márt hat fogam ügyesen rágok 
bármilyen papit vissza nem utasítok
ezert azt mondjak elértem a súlyom
ezért Anyát,Apát sokszor puszilom.[Eric] [W.B.]

[Egy kis versike az unokám egyéves szülinapjára]

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése