2018. október 16., kedd

Szabadon szeretni---------------Vilhelem Margareta

Ténfergek házamban egyedül
körülöttem suttogó neszek , 
tépelődök búsan gyötörten
vad sóhajtásom csupa kérelem .

Ridegre fagyott álmom jégverem
szilárdan sorban áll sejtemben
fontoskodva keresem menhelyem
de őrültségemben folyton keringek.

Lehet átka a múlt gyönyörömnek
félbemaradt lenge gyötrelemnek
hangosan gondolkodik fájó énem
bizarr álmomban búsan letörten 

talán tévesen értettem mindent
érett szerelemnek nincs helye ,
modern világban kidobott testem
kecsegtetve nézi fájó gyötrelmem.

Voltam emberségnek szent jegyese
viseltem arany koronát fejemen 
smaragd kövekkel díszített ékem
átváltozott szoros vas kerékre ,

zavaros világnak hamvadó értelme 
csupa fájdalmas húsommal van tele
bársony érzéssel sokkolt testem
bezárt szívemben lángol reményben. [W

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése