2016. október 5., szerda

Mereu--Vilhelem Margareta




    • Știam că nu o să fie
    • nepătată fericirea
    • știam că va dispărea
    • chiar ,
    • in bratele tale ,
    • care mă cuprindea 
    • cănd sunt lănga tine,
    • și simțeam atingerea
    • brațelor tale line
    • în vuietul vântului,
    • intr-o șoaptă de amor
    • ciuadată presimtire:
    • un murmur dur.
    • Dar un  singur gând
    • zbura în mintea  mea
    • și  mă sufoca într-una
    • dacă tu  lipsești,
    • eu o să mor.
    • Știam,că n-o  să fie
    • o dulce fericire
    • oriunde voi merge
    • numai,
    • pe mine mă slujește
    • și în sufletul meu,
    • tu vei fii mereu
    • singură ființă sfântă
    • care veșnic mă iubește
    • chiar dacă nu-ti mai priește.[W.B.

    Nincsenek megjegyzések:

    Megjegyzés küldése