2018. július 5., csütörtök

A kalitkába zárt szerelem----Vilhelem Margareta


  • Sokáig rab voltam édenemben
    mások kacagtak kárörömmel ,
    véresre kapartam kalitkámat
    míg barátkoztam félhomállyal.

    Senki sem törődött már velem 
    siratni magam nincs kedvem
    kevélységből vagy csak gőgből .
    panaszom halk volt bensőmből .


    Csak azt szeretném valahára
    színes villám üssön kalitkámra
    várnom kellett az indítvánnyal ,
    ha beleestem ki kell másszak .

    Egy nap felkerekedett vágyam
    énekelni kezdtem kalitkámban
    a pimasz úr megborzongott
    telt rosszindulattal ajtót nyitott.

    No ,most ezen bosszút állok
    szolt az úr s bosszút is állott ,
    Sebaj ! szóltam van megoldásom
    szívből szórtam reá az átkom.

    Szörnyű volt azon éjjel álmom
    magam tovább is kalitkában látom
    szomjas torkom ,érzem fulladozom ,
    ájulást mímeltem de nem volt okom.

    Azon éjjel csoda -kinyílt zárkám ajtója
    lásd szárnyaim nőttek azon nyomban ,
    szívem zakatolt lüktetett monoton
    halkan repültem ,most vigadozom . [W.B.]

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése