2017. január 13., péntek

Csokorba fogva ----Vilhelem Margareta







Azon a hajnalon mikor megébredtem
ösztönösen úgy éreztem
itt kezdődik a boldogságom 
és nem gondoltam,
hogy abban a percben már benne voltam
a pillanatban ,
a boldogságban
hogy fájt már szerelmem
és birtokolni szerettem
minden testrészét titokban.



Csak később ébredtem rá 
hogy elvesztettem,
azt az illúziós percet 
ami egy fals boldogság kezdete 
hogy nem léteztem számára
nem voltunk egy idöben
ahogy átnéztél felettem
ahogy semmi lettem
visszavitt oda ahonnan ébredtem..




És örökösen visszamértem magam
az átélt öröm pillanatra
törékeny testem fájdalmára ,
bár jöttek új gyönyörök
kacajok ,sóhajok 
titkos halk suttogások
nesztelen simogatások
esztelen kiábrándulások 
de minden egybefogva egy csokorba
tövises lett mint a rózsa..{W.B.}

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése