2018. szeptember 7., péntek

Feleséged voltam----Vilhelem Margaret

Nemrég találkoztunk még egyszer ,
hiába vártam ,észre sem vettél 
a tömeges céltalan lézengésben ,
mint egy idegen meredtél felém.

Hálátlanul ajándékoztam neked
mint tündér,sorstól adott kegyet ,
te aki minden barátod feleségét
megkívántad, hitted hogy begerjed .

A dali férfiból hajlott hátú öreg lettél
hajszálaid között ,nő takaros szünet ,
Casanova elzsibbadt, nem vagy kivétel
nem vagy undorító ,de nők nem néznek.


Ma csak utolsó nagylelkűségem érted
s a helyzet parancsoló feleslegéért ,
izzadt markodban kivárás még feszeng 
és mindig -mindig annyira durván hiteles.

Rád köszöntem ahogy mindig szoktam
ellenállhatatlan rövid mosolyommal ,
véletlen randevúnkon önmérséklet ég
     nem ismertél meg - feleséged voltam .  [W.B.]

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése