2018. szeptember 7., péntek

Zeneimádás------Vilhelem Margareta

Szeretem az ősi zenetudományt
hosszú lista első tagjaként ,
szeretem hallgatni utam során
fáradt mosolyom visszhangjaként.

Eltölt az erő és a biztonság
zene melletti figyelmes csend,
hallgatom vígan daloló langyát
mindig könnyen megjön a kedv.

Nem tudom pontosan visszaadni
csak elképzelni a zene melegét ,
nem csüggedek, rám ül a csend
ha akkordok egyre szeretkeznek.

Forog körülöttem a zene áradat
hegedű húrja ruhát varr magának ,
hiányzott rég a kezdet kezdetén
de most hozzám nőtt kétségtelen.

Minden éjjel settenkedik felém
felébredek ahogy dobog fülembe
mintha ismerné kerek szám évem
poros hurokról nem vélt zengése.

Nem kecsegtet már semmi érdem
hegedű húrja csak felém zenéljen
zongora hangja játszódjon velem
én hallgatom:kinek kéne kellenem ? [W.B.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése