2018. augusztus 26., vasárnap

Kiérdemelten------Vilhelem Margareta

Fürödtem tüzes mámorban s bőröm
finom árnyalattal átnedvesedett ,
kucorogtam ágyamon,mint egy bűnös 
s angyalok szálltak körülöttem .

Gyakran kértem jussom érdekelten
felfedeztem magam élet törvényeit
kacagtam a Napba ,kibontott hajjal
s távcsővel kerestem csillagjaim.

�"vtam magam mérő tekintetektől
babráltam szoknyámon titokzatosan
szavaim nem voltak vak látomások
nevettem annak, ki szembe kacagott .

Simogattam kezed borús hajnalokon
mint bejárhatatlan sziget őrangyala ,
sírtam, kacagtam mindig, mérgemben 
szenvedésben lábbal toppintottam..

Ma már tejút felett kacagok a Holdra ,
torkom szorít ,szomjasnak érzi magát ,
már csak fagyott szó jön ki a számon
kegyetlenül süt a Nap sárga koronája.

Hamarabb halt meg szívem mint testem ,
nem éltem meg mindent úgy ahogy kell
szemem vörös lett a sápadt fényekben 
durva szavak gyakran sepregettek előttem.

Most tudom igazán, szerettelek téged
de nem fogtál meg férfias erősséggel
magamban mindent elmondtam neked ,
ha ott is voltál , de sohasem voltál velem. 

Ma már felhő takaró teríti a leplet,
selymesen- szelíd,bársonyos- melegen
a férfi ki szeret de nem lekötelezett
nem érdemel meg semmi jelentőséget .[W.B.]

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése