2018. augusztus 26., vasárnap

Misztikus jelenések------Vilhelem Margareta

Vajon mit akar bennem a lélek
lehet ismeretlen Hold istenek
azt hiszik kicsikarnak tőlem 
valami újat ,szentebb kegyelmet.

Mert nem engednek lélegzenem
bármerre megyek egyre követnek ,
nem tudnak csodát tenni bennem
szorítóba kerültem , szívem éhes.

Szemfényvesztő játékuk keserves ,
hogy mit jelent nekem , nem értem
tudom még benne van az időben
halaszthatatlan kézenfekvő képlete.

És nekem a véletlen körülmények
muszáj lépést tartsanak lelkemmel ,
az istenek ott köröznek hol lehet
tanuk nélkül ,én a meglepett félek .

Hát ugyan, szenvedtem már eleget
könnyedén is meg kinkeservesen ?
Engem már sodort el fals szerelem
nem vagyok zárt ,reménytelen eset.

Zsákutcába terelnek nyílt szemek
lehet valószínű eshetőség jelekkel
valami misztikus istenek keresnek ,
új életet adni mint Gaia gyermekének. [W.B.]

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése