2018. szeptember 24., hétfő

Csillag szülötte----Vilhelem Margareta

Szerelmes csillag szülötte vagyok,
takaróm, bársony rózsaszirmok.
virágok nedűje volt első italom,
napsugár keze első simogatóm,.

Felhők sokasága volt az én éltetőm
villámok fényei nem rohantak felém,
Napnak sugarai nem égették szívem
Holdnak hidegsége nem fagyasztott meg,

rózsaszín felhők,sok kis szivárványok
ragyogtak mellettem s őrizték álmom,
álmomban boldogan nyújtottam kezemet,
hogy megsimogassak egy -két felleget .

Apró csillagok őrizték fészkemet ,
ragyogtak , örömódával fénylettek, 
kezeimből kis felhők kiestek
nagy cseppekben földet sepertek.

Csillagos égből csodálkozva néztem,
én lennék magamnak az igazi vesztem?
Vagy csak káprázat,amit én látok?
csalfa a szivárvány vagy éppen az átok?

Miért akarták volna a vesztemet?
mikor én mindent nagyon szerettem,
Napot ,,szirmokat csillagot felhőket, 
a kis szivárványt is amit úgy szeretett. [W.B.]

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése