2018. szeptember 26., szerda

Bolondos szerelem ---Vilhelem Margareta

Sötét ez az érzés mi körül vesz engem
veszettül kínlódom,kudarcot vallottan
átkozom a percet ,mi hozzád láncolt ,
és átkozom a lakatot,mi némán bezárult .

Kalitkába fogva kínlódom egyedül,
keresem hasztalan zavaros értelmét ,
reszketek mert , kevés a merszem,
gyenge szeretet,kothet össze engem 

hozzád, mert nincsen érzelmed
csak hiúságnak ,bolondos álma
szétterülve kegyetlen szívemen
kergetett engem e zavaros világba .

Láncomat zörgetem mentség kevés 
vadul rázom lakatom,reményem elvész
a hajnali pirkadat,szabadságom hozza,
letépem láncomat ,lakatom kinyitva,

harmatos arcomat simítom untalan,
s könnyeket hullatok, zavartan várok,
keményen szenvedtem ,most csak állok,
nem magamnak terveztem ezt a világot,

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése