2018. szeptember 6., csütörtök

Hova lettek az igéretek---Wilhelem Margareta

Néha voltam boldog is lelkesen
ősi rejtelmekkel teli neszekben,
megéreztem mindig az öröklétet
bennem volt egy jövendő ígéret.

Bennem volt minden lehetetlen,
mindkettőnkben egy volt a lehelet
és mindaz amit akkor jóvá tettem
áterezted magad is énhelyettem.

Egyek voltunk az egyenlőségen
átéreztelek és benned lehettem
a megszabott törvények között
megtisztult sötét lelkiismeretem.

De utána jöttek hideg ébredések
mint a méreg úgy hatolt belénk,
valószínű az ész diktált törvényt
nem volt bölcs szava a szívnek.

Ma már csak búsan nézünk vissza
a rejtelemnek nincs semmi szava,
közös leheletünk egy külön mágia
a tüzes perceket nem adja vissza.

Az eljövő ígéretek csendességén
csak enyhe rezgés nyomorog elém,
titokzatossága mindig meglepett
merre futnak az elszállt ígéretek? [W.B.]

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése