2018. szeptember 6., csütörtök

SZÜLETÉSNAPOMRA--Vilhelem Margareta

Az élet múlik egyre kegyetlen
felfigyelsz rá időnként évente ,
már itt az újabb éves csere
könnyet csal szememben jele.

Csak nemrég voltam gyerek ,
gyermeknapon ébredeztem
szüleim előre biztos terveztek
nemzetközi napon szülessek.

Csak nemrég voltam hajadon
megtudtam hogy a csók hatalom
megéreztem a szűzies erényt
csak én tudtam hogy hordozom.

Csak nemrég voltam új feleség
ajkamon forróság szült reményt
csókjaimat sosem számoltam
de évenként csökkent a bőség .

Csak nemrég voltam édesanya
két édes fiaim hozzám szorítva
még osztom ma is tanácsaim
az emberség törvényes titkait.

Most ezüstszálas nagyi vagyok
kicsinyeim szívvel kőrbe fogom
és ha rám szorulnak néha -néha
drága nagyi leszek sosem léha. [W.B.]

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése