2018. szeptember 6., csütörtök

Női szemmel-------Vilhelem Margareta

Női mivoltom mindennel felmér
izzadtan figyelem ,őrizgetem
ajándéknak szánták az istenek
reagáló képességem oklevelét.

Nem férfi akarat petyhüdtsége
ömlik szét bennem sikertelen
kik tapintatlan restség ürügyén
terelgetnék a kéj hevét bennem.

Folyton figyelem értelmesen ,
a férfit ki ösztönre született 
születés bókként köszönhetően
kihasználja a női test erejét .

Mégis van egy hiány érzetem
nem bonyolítanám érettük életem
végül is boldog vagyok egyedül
szerető mindig akad szerelemre.

Férfi esetek köröznek mellettem
kísérnek utamon ,jönnek-mennek
sosem lesz úgy , ahogy az elején
de fele bú, fele öröm az élet nélküle.

Már az összes lehetőség elvetett
nehéz létemet én is nehezítettem ,
szerelmeskedés ,főzés,veszekedés ,
elbocsátó sírás ,kibékülés ,menekvés . 

Ma megijedek ha tükörben nézek
fáradt arc tekint vissza , színtelen ,
finoman beállított verőfényben
barna hajam ezüsttel vegyülve . [W.B.]

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése