2018. szeptember 3., hétfő

A szükség percében---------Vilhelem Margareta

Én nem készülök soha sehova
nem látom az ismerős arcokat
engem sem hív senki sehova
kabátom rég log -ott az akasztófa.

És ez a csend mi kibírhatatlan
üres szekrényembe egyre matat
keresgéli kopott ruhadarabom
utána sistereg a csend újra s újra.


Kint patak csobog-halk üresség ,
szobámban vár dunyha melegség
emlékek sora sűrűn jön utánam
s én fázom sötét szoba zugában .

Dunyha alatt csepp nyomorúság
vigasztal, míg rám tör az álom
kint a Nap vöröses hajnalában
kacagva rázza sugarát ablakomra .

Magányom szűk kedvében elfárad ,
de szép percek egyre sorakoznak
idővel együtt kötnek szép barátságot
én kimaradok , de van bátorságom.

Vad szelek játszanak múltamban
oly nehéz a sorsom egymagamban ,
keresem kabátom ,és nem bánom
hogy elindultam keresni új barátot.


Erős kísértés bujtogat mosolyra
titkokat gyanítva felnézek a Napra ,
nem csalódott itt vagyok magamban
szánjon meg engem vegyen karjába. [W.B.]

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése