2018. szeptember 3., hétfő

Múló napok-----Vilhelem Margareta

Emlékszel az esti sétákra
kockás szoknyám szélére ?
Arcunk bája s fiatalsága
tükröt vetett szépségunkre.

Nem igen sétáltak emberek
az ősz rajzolta körül magát ,
a sötét fák s hulló levelek
becsurogtak titkos réseken.

Bolond jó kedvünk támadt
sötétben bőrünk összeért ,
közel volt ajkamhoz ajkad
szemeink nagyok és sötétek.

Néztük a csillagos égboltot
zöldes szemed úgy ragyogott
amit adtál akkor,szerettél tudom
most merre vagy ?Hol lakol?

Sok nap telt el azóta, évek
most egyedül sétálok a téren ,
de minden fán és hulló levelen
más ember mozdulatát lelem.

Ígértél örök szerelmet, igazat
édes illatod most is itt van ,
mint egy tolvaj mindent lopok ,
a kockás szoknyában vagyok .

Minden lépésben látom lépésed
minden fában alakod faragtam
összeszedtem a hulló leveleket
minden levélben a te emléked .

Én vagyok hibás nem vigyáztam
nem voltam eléggé éber kuvasz
míg fák hulló leveleit számoltam
elcsaltak téged , rég elsodortak. [W.B.]

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése