2018. szeptember 3., hétfő

Jöjj vissza érettem---Vilhelem Margareta

Hol jár képzeletem,mely területen
         a csillagtalan égen merre fut
s hol bujdosol magad a végtelenben
        mikor mindenfele zárt az út.


Szavaid kacagnak keserűen ,ébren
        őrült démonjaim keresnek ,
fájó bűnbánattal leng-teng életem
        elhagyottan gyötrődöm én..

Tudom most gyöngédnek kell lennem
        és mondanom kéne szépeket
de a a férfi aki a nőtől sietve elmegy
       nem kivánja a szerelmet.

Veled kezem szám nem lenne pihent
       mindent követelnék tőled
szívembe égő máglyát raknák szüntelen
       hátha észreveszel engem.

Nem tudod, de arcomon redők gyűlnek
     körülfogjak kék szemeim ,
ezer évet is bolyongnék messzire érted
       csak jöjj vissza érettem. [W.B.]

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése