2017. április 26., szerda

Kemény háború---Vilhelem Margareta

Verejtékeztem fájdalmam egyenletén,
dühöngő álmaim nem voltak végzetek
lehet törékeny a szívem belső része
szabadulnom kellett lüktető erekkel.

Hosszú az út az értelmem vonalán
termékeny zsákmányaim halmozódnak
védtelen testem zárt vonalak ábrándja
és zarándokolok rózsafüzérrel a pusztán.

Most ártalmatlan kemény ébredésem
nem hagyom feldúlni érdemelt győzelmem
szabadság vágyamban törlesztek sajnálatot
várom hogy ülepedjen elvesztett reményem.

Voltam ágról szakadt, veresség áldozata
háborúmat csak taktikának szántam
de ha vér tódult szent agyam üres terére
inamba szállt csepp rongyos bátorságom.

Kényelmes a létem, szabadságom szüntelen
várom hagyatékom megérdemelt sikerét
gonosz álmaimban,szemet- szemért vettek
összetákolt de bőséggel megáldott lelkek./W.B./

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése