2018. szeptember 11., kedd

Mély számadás---Vilhelem Margareta

Mélyről jött a számadás
százszoros intelemmel
ahol a kezdet,amott a vég
várni kell míg megérkezik.

Forró vérem dadogó beszéde
testem ráncos rejtekében
túlozza szende bűnös vétkem
csak arcomon ül ki verítékem..

S ha ma nem , de holnap
ugyancsak ott lesz a vész ,
felszabadítani nekem nehéz
az örökös jóllakott tévelygést.

Undorodok az élet bűneitől
mely ronggyá tette testem ,
és szorult torokkal énekelek
hogy lehessen víg a kedvem .

Mert új dalokat teremtettem ,
míg vigaszom mosolyt kelt
mióta tudom az eszem rég
lélegzetem mézgás nehezék.

Aki hamu csillagokon született
magával húzza az űr belseje
nem tud betelni önmaga éhével
undorító hévvel az űrből kiszédül .

Sírásom sejtjeim ösztönére
álmomban is nyelvemen szól ,
megálló szívem lassan ketyeg
megenged véresen eszméletlen.

Már tüzek sem érdekelnek
házam leégett, füstölt omladék
hamuvá oszló roskadó szívem
érzi:maradtam egy puszta név. [W.B.]

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése