2018. szeptember 5., szerda

Miért ,vajon miért ---Vilhelem Margareta

Mindig állítom-ringott örökké a világ
hajunk selyme maga a haj csigáknak
vállán tündökölt , füstben szálldogált
a gyermekek nevetése - zongorált .

Néha felriadok egy -egy éjszakán
foxtrottot énekel vígan, nagymamám
hallgatom kedvvel,füst ,zongoraszó ,
tündököltek az esték nyári éjszakán..

Majd jöttek körülöttem zavart lépések
hova lettek esték ?Egyre azon tűnődök ,
lassan elnémultak a füstös jókedvek
meg búcsúra sem nyújtották kezüket.

Úgy elszálltak az évek és a kedvünk ,
mind ritkábban hallszik zongora ének
tavaszi szél száll lázasan közöttünk
nagyi foxtrottját hallom egyre mögöttem..

Én megtanultam az örök törvényeket ,
a vihar mindig arat ,szelet vet ,esőt ver
megtanultam hogy a hit néha kigörget
csak a szeretet az mi sohasem hagy el. [W.B.]

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése