2018. szeptember 5., szerda

A megfogant törődés -----Vilhelem Margareta

Halkan megfogan egy törődés
önmagamba látok erős leszek ,
ami ma jött mind tovább ment.
a holnap előttem még ismeretlen.

Könnyen körülvesz képzeletem ,
egy nő magányban sosem élhet
károkat okoznak az egyedüllétek
hálás vagyok ,van lehetőségem.

De néha vívódnak apró részletek
egymásra csúsznak tüzes lépések
magukkal viszik szerelmes életem ,
csalódni mertem,magamra vessek .

Voltak valaha értékek ,üresjáratok ,
kacagó lelkek ,vívódó nézőpontok ,
de másképp alakultak ismert úton
végállomáshoz nem értem -tudom.

De átütnek illatok máról reggelre ,
arcomat seperi lagymatag üzenet
néha örömöt ígér, de többet tévedek
egyre beljebb csal a mardosó menet.

A megfogant törődés leng üresben
lehet így jobb ,tétován leülepedek ,
de aki voltam , csak arra emlékezem
és érzem bőrömön vad büntetésem. [W.B.]

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése