2018. szeptember 5., szerda

Mea culpa---Vilhelem Margare[-egy volt beteg kislány emlékére]

Fáj a tudat,hogy nem tettem eleget
fáj a tudat ,hogy mindent megtettem
s most itt állok világomban egyedül
lelkem s testem kínok közt feszül.


Nem vagyok hibás Istenem láss belém
fájdalmas hanggal éneklem gyász-zeném ,
s ha újból forgatnám életem kerekét
biztos hős lennék,kis Virágom előtt. 

Azelőtt is hős voltam ,neki mindene
miért történt mindez , valahol tévedtem?
lehoznám neki a Napot s Csillagokat 
csak még egyszer látnám vidámnak.

Csak még egyszer fognám kacsóját
mellyel vidáman rázta egyetlen játékát
sírni nem tudott ,nem ismert bánatot
Uram bocsáss meg , rossz ember vagyok ?

Lelke tisztább volt a fehér galambnál
álmában olyan volt mint egy alvó királylány
valószínű szép királyfi várta odafenn
időnként reám néznek tele örömmel .

Istenem adj erőt , amit csak tehetsz ,
hogy túlvészeljem könyörtelenséged ,
vigyázz rá fenn , ha itt lent nem tetted
adj Neki erőt ,hogy visszanézzen felém .[W.B.]


[ Virág emlékére ]

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése