2018. szeptember 5., szerda

Nem bírnám ki----Vilhelem Margareta

Majd ha bátor leszek egyszer
diadalt ülök teveled ,
borostás arcodon kezem melege
rákényszerít az értelemre ,
s ha majd zümmög körülöttünk a lég
pihentető éneket ,
örülök hogy vezekeltem 
mi duzzasztja bennem vérem
elég ha hozzád érhetek ,
szívem hevesebben ver.
Bátorságom győzelmet nyer 
nevetésed egy mérő szerkezet
meghatározza életem ,
s ha együtt ülünk nyári estéken
nem mondok le semmiről érted
lesem erős karod ahogy átölel
melegen fogom kezed.
Félelmemet rég elvesztettem
bent vergődik könnyek vizén
s a kérdésedre mindig felelet kel,
de a bonyolult ,titkos szó- rendezetlen ,
hogy megmentse páros életem.
De megmaradtunk és tartozunk vele
a mélységről jövő epekedést
nem csaphatjuk be oly könnyen
a múlt és jövő adósunk lesz 
de nem bírnám ki ,
hogy te és én , ne legyek. [W.B.]

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése