2018. szeptember 5., szerda

Leomlott falak között ---Vilhelem Margareta

Leomlott a négy fal végre körülöttem ,
már csak tiszta levegőt szívok ébren ,
fáradt vagyok mégis eme örömhöz
kint ólálkodnak emlékek bűnökhöz..

Komoly szavaim fénylenek szorongva
szándékkal maradt a négy fal hiánya
habzsolom szabadságom ,eröm izgága
nyüzsögnek ébren titkok látok bárhova. .

Meghalt bennem az árnyak éjszakája
szabadságomnak rengeteg az ára
harmonikus színes lenge éjszakában
öklömet használom, de hogyan kiáltsak ?

Hogy több voltam ;hallgasd sírásom
idegesen jajongtam a falas világon
kín kínra jött akaratom hiányos én
múltam nem siratom jöhet én világom.

Sírnom kellene, de boldog arcom éle ,
nem hagyott el senki valamitól féltem
hűtlen leszek, sok hiányom vészben
megbékélt szívemben becézem,értem.

S ha majd testemet gurítja az idő
visszabújok bőrömbe hol sok az erő
falaim romokban, talán nem is bánom
szabadságom többet ér mint magányom. [W.B.]

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése