2018. szeptember 19., szerda

Figyelj a pilanatra---Vilhelem Margareta

Oly más voltál , talán páratlan
útjaid fortyogtak keményen ,
bűnöket facsartam belőled tisztán 
lazuló erőmmel, szégyenbe estem .

És szerény lélekkel követtelek,
akartam érezni magam embernek ,
de útjaink a hófehér méreg zászlója
alatt, rongyosan felettünk lobogott.

És kérdem ma tőled biztos derűvel
más voltodnak titkos kanyarjában
sokszor összekavartad hites álmod
pokolba csaltad kemény alázatom.

Most amikor földön túl járunk végre
hitszegő árulással vádollak szüntelen,
kivel szép időkben csókolózni vágytam
ma kínálgatom feléd halálos utálatom .


Beburkoltam magam tükör rámába
könnyeimmel áztatom bősz haragom
könnyes szememet égre szabadítom ,
hol üdvözölnek hideg pillanat csókok.. [W.B.]

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése