2018. szeptember 28., péntek

Apám--Vilhelem Margareta

Apám bölcs ember volt
korán deresedett
imádta anyámat,
egymásé lehettek.

Apám délceg volt,
büszke és okos,
ha a kezét fogtam,
boldogságom nagy volt.

Apám imádott volt
őt asszony szerette,
az egyik az anyám,
a többi,- négy gyermeke .

Apám becsületét
nem lehetett mérni,
vigaszát igazán
csak munkában lelte.

Apámat megölték
a sok szenvedések,
miken keresztül ment
miket elszenvedett,.

Az oroszok börtöne 
nem volt olyan könnyű
hiába volt tanult
ott csak egy rab volt.

Apámnak panasz 
nem hangzott a száján
titokban maradt
az orosz talány
.
Apámat féltettem,
szemmel tartottam,
jó kislány voltam
szót is fogadtam,.

Apámnál jobb férfit,
soha nem találtam,
életemet adnám,
ha újra láthatnám. W.B.] 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése